Megújult címkével hódítanak a Bujdosó-borok

A dél-balatoni Bujdosó Szőlőbirtok és Pincészet Matróz sorozatának címkecsaládja megújult idén ősszel. A téma maradt a Balaton és a vitorlázás, a letisztult grafikai elemekkel és új színvilággal rendelkező címkéket ismét Ipacs Géza tervezte meg a pincészet részére.

A pincészet 2011. után ismét Ipacs Géza grafikust bízta meg a címkék egységes, letisztultabb arculatának megtervezésével. Az alapkoncepció, a vitorlázás témaköre maradt, hiszen a Bujdosó fivérek gyerekkoruk óta vitorláznak, és azóta sem csillapodott ez a szenvedélyük, amely jól megfér a Balaton melletti szőlőműveléssel és borászkodással. Így a Matróz sorozat korábban színes grafikái mellett a prémium boraikat is a Balaton klasszikus, elegáns vitorlásairól, többek közt a Sirocco, a Nemere és a Tramontana nevű hajókról nevezték el.

Fotó: Furmint Photo

A változás legszembetűnőbben a motívumok letisztultságában és elrendezésében, valamint az új színválasztásban látszik.

„Bár az előző címkecsaláddal mind elégedettek voltunk, mégis úgy éreztem, hogy már nem olyan vagány, mint 2011-ben. Szerettem volna, ha az új címkék egy kicsit elegánsabb, kevésbé színes, egyszerűbb formavilágúak legyenek úgy, hogy az alapkoncepció és a motívumok megmaradjanak” – meséli Bujdosó Ferenc.
„A végeredmény az elvárások szerinti egységesebb és letisztultabb márkamegjelenés lett. Azt gondolom, hogy az új címkecsalád elősegíti a Bujdosó-sztori továbberősödését” – indokolja a változásokat Ipacs Géza.

Bujdosó Ferenc
Fotó: Furmint Photo

Írjon véleményt