„Csak akkor kapsz, ha te is adsz”

Firpo Burger 2019

A Firpo Burgerben a vendég az első „Bőséges adag, minőségi étel, átlagáron” csupa ehhez hasonló kiváló értékelést olvashatunk a FirpoBurger vendégkönyvében. A büfében úgy húszféle kreatívan összeállított hamburgerből lehet választani, de egyre gyakrabban telepednek ki rendezvényekre is. Saját elmondásuk szerint ma már fél Pestet ők látják el burgerrel! – Rubics László tulajdonossal beszélgettünk.

Legutóbb rendhagyó módon a Continentálba települtetek ki. Hogy sikerült a rendezvény?

Jól tudtuk kamatoztatni a fesztiválos tapasztalatainkat, hiszen itt is gyorsan kellett dolgozni, és minőséget kellett nyújtani a vásárlóknak. Jó alkalom volt arra, hogy az emberek megismerkedjenek a burgereinkkel. A Facebookon már több,mint tízezer fős követőtáborunk van, és több ezertörzsvásárlónk, akik minden hónapban fixen rendelnek. Irgalmatlan sok megbízást kapunk és szerencsére ki is tudjuk szolgálni az igényeket.

Gondolkodsz azon, hogy egy Continentálhoz hasonló fix helyre telepedjetek ki hétköznap?

Nekünk az a jó, ha állandóan mozgásban vagyunk amellett, hogy az üllői úti hely fixen pörög.  Nekünk az a célunk, hogy a hétköznapi embereket ellássuk jó burgerekkel, főleg Pesten, de alkalmanként vidéken is.

Többféle burgerből választhatnak a vendégek?

A büfében úgy húszféle burgerből lehet választani, és tortillákat is csinálunk. Amikor kitelepülünk egy szűkített étlappal megyünk, az állandó kedvencekből tudnak választani a vendégek .

Saját kiszállítóid vannak?

Igen, általában napi 4-5 futár dolgozik nálunk, de szigorúan csak biciklivel szállítják ki a megrendeléseket.

Merthogy ti zöldek vagytok…

Igen, bár ezt nem szoktuk hangoztatni, mert szerintünk az a természetes, ha egy étterem odafigyel a környezetére és megpróbál minél kevesebb hulladékot termelni.

Egyre népszerűbb a Firpo Burger, hogyan bővítitek ilyen eredményesen a vevőkörötöket?

Folyamatosan szerzünk új ügyfeleket, főleg a közösségi médián keresztül. Hisszük, hogy „csak akkor kapsz, ha te is adsz”, ezért folyamatosan vannak kedvezmények, akciók és elérhető egy alkalmazás is. Fejlesztésekkel háláljuk meg a bizalmat, amit a vendégeinktől kapunk.

Milyen fejlesztésekkel?

Most egy büfé kocsis rendszer kialakításán dolgozunk, de óriási vágyam, hogy egyszer újra nyissunk egy olyan helyet, ahol le lehet ülni. A legfontosabb cél mindig az marad, hogy a vendégeink elégedettek legyenek velünk. Sokan bejönnek úgy, hogy „a szokásosat” kérik, mi pedig bent állunk a pultban és rögtön tudjuk, hogy mit akar enni, milyen az ízlése, szereti-e az uborkát vagy sem. Nincs annál jobb érzés, amikor látod, hogy egy vendég visszajön, mert ízlett neki a burgered.

 

Írjon véleményt