Inno d’Or – Év Innovációja 2021 címet nyert el csomagolás főkategóriában a négykamrás csomagolású Gierlinger Premium kockázott bacon . A Trade magazin által életre hívott verseny célja, hogy évről évre olyan értékteremtő innovációkat jutalmazzon, amelyek valós vásárlói igényre reagálnak. Magyarország piacvezető bacongyártó vállalkozása, a Tamási-Hús Kft. által készített termék hazánkban egyedülálló csomagolástechnikával készül, ennek köszönhetően a fogyasztók sokkal takarékosabban tudják felhasználni azt.
31 olyan pályázatot díjazott a nagy létszámú szakmai zsűri a Trade magazin által meghirdetetett Inno d’or – Év Innovációja 2021 versenyen, amelyek piaci bevezetése 2020. január 1. és 2020. december 31. között zajlottak és saját kategóriájukban meghatározó újdonságtartalommal bírtak.
Csomagolás főkategóriában a Tamási-Hús Kft. gyorspácolt, bükkfával füstölt, kockázott császárszalonnáját: a négykamrás csomagolású Gierlinger Premium kockázott Bacont ítélték meg a legjobbnak, a formátum ugyanis hazánkban egyedülálló és rendkívül fogyasztóbarát is.
Új technológia, nagyobb precizitás
A cég tájékoztatása szerint tavaly egy olyan nagy volumenű fejlesztést hajtottak végre, amelynek része volt egy automata csomagológép beszerzése is. A csarnokméretű gépsor több nyugat-európai országban is előszeretettel használják, de Magyarországon egyedülállónak számít.
„Az 5 méter széles széles és majdnem 50 méter hosszú kockázó- és csomagológép legnagyobb előnye, hogy a dolgozóknak a munkafolyamat egyik pontján sem kell hozzáérniük a termékhez, így az élelmiszerbiztonsági feltételeknek hatványozottan is megfelel, egyúttal gyorsabb és precízebb csomagolást tesz lehetővé. A gép rendkívül nagy kapacitású, és cégünkön kívül jelenleg senki sem használ ehhez hasonlót Magyarországon ebben az iparágban” – nyilatkozott Kovács Péter a Tamási-Hús Kft. kereskedelmi igazgatója.
„A négykamrás csomagolású Gierlinger Premium kockázott bacon felhasználása azért takarékosabb az átlagos védőgázas kiszerelésű termékekhez képest, mert a frissességet biztosító gázkeveréket négy kisebb csomagolási egységben helyeztük el. Ezáltal rekeszenként felbontva csupán egy adagnyi terméket érint a felbontást követő oxidáció. A Gierlinger Premium bacon kockából elég éppen annyit felbontani, amennyire adott helyzetben szükség van. Az állandó frissesség mellett a vásárlók egy ízfokozótól és mesterséges aromától mentes kiváló terméket élvezhetnek. – magyarázta el Kovács Péter.
A tavalyi beruházást követően a vállalat 2021-ben a már meglévő sikeres termékek változatosabb piaci pozicionálása mellett egy új termék innovációján is dolgozik. A Crispy bacon az elmúlt évek slágerterméke volt a cégnél, az eddig jellemzően szendvicsgyártóknak és gyorsétteremláncoknak értékesített kényelmi terméket viszont még idén kiskereskedelmi forgalomba szeretnék hozni, amit európai szinten is ritkaságnak számít. Az előre sütött bacon szeletek a csomagolásból kibontva a friss, sült szalonna élményét nyújtják salátákhoz, hamburgerekhez tojás és húsételekhez.
Az Inno d’Or – Év Innovációja 2021 versenyről
A megmérettetésen minden évben azokat az innovációkat keresik, amelyek meghatározható fogyasztói igényre nyújtanak megoldást, valamely nevesíthető trendbe illenek vagy egy meglévő, meghatározható igényből inspirálódott fejlesztés eredményei.
A pályázatokban bemutatott újdonságok értékelését öt szempont (innováció, trend, piaci előny, időszakos eredmény, piaci esély) alapján végezte a szakmai zsűri, majd pedig azoknál a termékeknél, ahol ez lehetséges volt, érzékszervi bírálatra is sor került. A pályázatok élelmiszer, ital, vegyi áru, szolgáltatás, technológia, csomagolás főkategóriákban érkeztek, köztük mind gyártói, mind kereskedelmi márkaként, célcsoportot tekintve volt közöttük B2B és B2C beadvány is.
Írjon véleményt
Vélemény írásához be kell jelentkezned az oldalra